Nie masz pomysłu na atrakcję na imprezę?
Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy ściankę prasową z logotypem INTIMISSIMI. Ścianka w kolorze brudnego różu, wydrukowana na tkaninie. Pod tkaniną warstwa umożliwiająca wbijanie karteczek z odręcznymi notatkami. Na evenuie robiliśmy zdjęcia uczestnikom wydarzenia. Zdjęcia przesyłane były przez wi-fi do urządzenia drukującego, na którym również można było wysłać zdjęcie mailem.
Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy ściankę prasową z logotypem FALCONERI. Czarna ścianka – totem z białym logotypem. Na kolacji nasz fotograf robił zdjęcia, które od razu wyświetlały się na naszym urządzeniu tagownik i z niego zainteresowane osoby mogły w dowolnym momencie zdjęcia wydrukować i wysłać mailem.
Już od kilku lat mamy przyjemność współpracować z Muzeum Narodowym. Na Noc Muzeów akcesoria do zdjęć dopasowaliśmy do tematyki muzealnej. Staraliśmy się wiernie odtworzyć motywy ze znanych obrazów, tak aby osoby fotografujące się w fotobudce mogły poczuć się „jak wewnątrz obrazu”. Wykonaliśmy czapkę Stańczyka z obrazu Matejki, kosz z pomarańczami z obrazu „Żydówka z pomarańczami” , kapelusz z „Altany” Gierymskiego, kapelusz Stanisława Augusta Poniatowskiego z obrazu Marcello Bacciarellego.
Od dłuższego czasu jesteśmy świadkami bardzo fajnego trendu. Imprezy z jednym motywem przewodnim, lub tematem. Są to przeróżne motywy: hollywood, dziki zachód, hawaje, disco, gwiezdne wojny, prl, kosmos. Tematyczne imprezy wnoszą powiew świeżości, są według nas bardziej atrakcyjne. Uczestnicy mają wyzwanie przed pójściem na taką imprezę, jeśli jest też przebierana, co daje dużo satysfakcji i niezapomnianych wrażeń. Niedawno uczestniczyliśmy w imprezie o tematyce japońskiej. Przygotowaliśmy zestaw akcesoriów do fotobudki. Nawiązaliśmy do samurajów, gejsz, ninja. Zdjęcia wyszły bardzo klimatycznie.
realizacja: estinet.pl